• Marketing

    Jak wypromować bloga firmowego?

    jak wypromować bloga firmowego

    Prowadzenie bloga firmowego jest bardzo dobrym pomysłem na promocję swojej firmy w Internecie. Dzięki niemu można pozyskać nowego klienta, zwiększyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, a także zmniejszyć dystans pomiędzy klientem, a przedsiębiorstwem. Jednak jak wypromować bloga firmowego, przecież promocja również i tutaj jest bardzo ważnym elementem prowadzonych działań. Zdobycie nowych czytelników wymaga zwiększenia widoczności, dlatego też bardzo ważne jest, aby odpowiednio promować prowadzony przez siebie blog. Dzięki odpowiedniej promocji można pozyskać nowych odbiorców co oczywiście przełoży się na to, iż przekaz zamieszczany na blogu będzie trafiał do szerszego grona odbiorców. W takim razie jak wypromować bloga firmowego i dlaczego…

  • Wpływ pandemii na marketing czy jest duży
    Marketing

    Wpływ pandemii na marketing

    Wpływ pandemii na marketing, czy jest on duży? Pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku bardzo mocno wpłynęła na życie każdego człowieka. Wszystko to co niegdyś było wykonywane na porządku dziennym i nie stanowiło żadnego problemu, w tym czasie stało…

  • Marketing

    Monitoring mediów – co to takiego?

    Na czym polega monitoring mediów? Czy działanie to jest konieczne? Firmy swoje działania promocyjne w zdecydowanej większości przeniosły do Internetu. Ich działania są podyktowane tym, że to właśnie w sieci ich potencjalni klienci spędzają najwięcej czasu. Nic więc dziwnego, skoro…

  • Ile kosztuje prowadzenie fanpage na facebooku
    Marketing,  Social media

    Ile kosztuje prowadzenie fanpage na facebooku?

    Media społecznościowe są świetnym pomysłem na promowanie swojej firmy, ale też łatwy sposób na komunikowanie się z klientami i budowanie z nimi relacji, a nawet i przywiązania do marki. Są one tak często wykorzystywane, ponieważ z mediów społecznościowych korzysta bardzo…

  • Marketing szeptany na forach internetowych
    Marketing szeptany

    Marketing szeptany na forach internetowych

    Siła rekomendacji w dzisiejszych czasach jest wręcz nieoceniona. Każda marka dąży do tego, aby w jak największym stopniu uzyskiwać pozytywne opinie od swoich zadowolonych klientów. Marketing szeptany na forach internetowych, to kolejny sposób wykorzystywany przez firmy do promocji swoich produktów…

  • RODO a strona internetowa
    Strona internetowa

    RODO a strona internetowa

    Nasze dane osobowe to bardzo wrażliwy temat. Już praktycznie wszędzie, gdzie tylko mamy z nimi do czynienia, możemy natknąć się także na RODO. Chyba większości z nas to słowo ”obiło się” o uszy. Czy jednak zastanawialiśmy się nad tym, co…

  • Skuteczna reklama w sieci
    Marketing szeptany,  SEO,  Social media,  Strona internetowa

    Skuteczna reklama w sieci

    Skuteczna reklama w sieci to marzenie niejednej osoby prowadzącej mniejszą lub większą działalność (i to niekoniecznie wyłącznie w przestrzeni wirtualnej). Daje ona bowiem praktycznie nieograniczone możliwości i może dotrzeć do odbiorców praktycznie na całym świecie. Skuteczna reklama w sieci jest…

  • Marketing szeptany,  e-Commerce

    Marketing szeptany w promocji sklepu

    Zdecydowana większość, bo około 90% konsumentów przyznaje, że podczas zakupów kieruje się opiniami innych na temat danego produktu. Najczęściej są to opinie rodziny, najbliższych przyjaciół i znajomych. Jednak spora część osób deklaruje również, że często wykorzystuje w tym celu Internet.…

  • Strona internetowa

    Chmura czy serwer?

    W ostatnim czasie rozwiązania chmurowe cieszą się ogromną popularnością. Słyszy się o nich niemalże na każdym kroku. Jest to doskonały sposób na zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury informatycznej w firmie. Czy takie rozwiązanie faktycznie jest najlepsze? W jakiej sytuacji zdecydować się…

  • e-Commerce

    Jaki live chat wybrać do sklepu internetowego?

    Live chat to skutecznie narzędzie umożliwiające bezpośredni kontakt z klientem.  Często tego typu rozwiązanie efektywnie zastępuje relację z realnym sprzedawcą. Dlatego planując działania w e-commerce, warto zadbać o efektywny sposób komunikacji między użytkownikiem, a  obsługą klienta. Jaki live chat wybrać?…

  • Content Marketing

    Skuteczność Youtube Marketingu

    W ostatnich latach można zaobserwować wzrost znaczenia video w komunikacji online. Już nie tylko zdjęcia, których w social mediach są tysiące, ale i nagrania, wykorzystuje się w celach typowo wizerunkowych. Video pojawia się zarówno na prywatnych profilach, ale i na…