• e-Commerce,  Marketing szeptany

    Marketing szeptany w promocji sklepu

    Zdecydowana większość, bo około 90% konsumentów przyznaje, że podczas zakupów kieruje się opiniami innych na temat danego produktu. Najczęściej są to opinie rodziny, najbliższych przyjaciół i znajomych. Jednak spora część osób deklaruje również, że często wykorzystuje w tym celu Internet. Tutaj do działania wchodzi marketing szeptany — często niedoceniany sposób promowania produktów i usług. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do lektury! Czym dokładnie jest marketing szeptany? Marketing szeptany, zwany równie często buzz marketingiem związany jest z budowaniem zainteresowania ludzi wokół określonego produktu, usługi, marki, czy po prostu tematu. Uznaje się go za jedno z najskuteczniejszych narzędzi wykorzystywanych do promocji w…

  • Strona internetowa

    Chmura czy serwer?

    W ostatnim czasie rozwiązania chmurowe cieszą się ogromną popularnością. Słyszy się o nich niemalże na każdym kroku. Jest to doskonały sposób na zmniejszenie kosztów obsługi infrastruktury informatycznej w firmie. Czy takie rozwiązanie faktycznie jest najlepsze? W jakiej sytuacji zdecydować się…

  • e-Commerce

    Jaki live chat wybrać do sklepu internetowego?

    Live chat to skutecznie narzędzie umożliwiające bezpośredni kontakt z klientem.  Często tego typu rozwiązanie efektywnie zastępuje relację z realnym sprzedawcą. Dlatego planując działania w e-commerce, warto zadbać o efektywny sposób komunikacji między użytkownikiem, a  obsługą klienta. Jaki live chat wybrać?…

  • Content Marketing

    Skuteczność Youtube Marketingu

    W ostatnich latach można zaobserwować wzrost znaczenia video w komunikacji online. Już nie tylko zdjęcia, których w social mediach są tysiące, ale i nagrania, wykorzystuje się w celach typowo wizerunkowych. Video pojawia się zarówno na prywatnych profilach, ale i na…

  • Marketing

    Dlaczego nie warto oszczędzać na marketingu?

    Wiele osób prowadzących własne biznesy traktuje marketing, jak swoisty kaprys, na którym można pozwolić sobie w momencie, w którym firma jest w dobrej kondycji finansowej. Jest to podejście dość ryzykowne. Wbrew pozorom marketingu najbardziej potrzebują przedsiębiorstwa na etapie rozwoju, dopiero…

  • e-Commerce,  Marketing

    Omnichannel – sprzedaż online i offline

    Świat dawno przestał dzielić się na wirtualny i rzeczywisty. Dzisiaj granice pomiędzy online i offline zaczynają się zacierać. Jak, więc prowadzić działania marketingowe na granicy zacierających się światów? Dylemat, czy warto budować rozpoznawalność w świecie online, czy offline dawno stracił…

  • Social media

    Dlaczego social media przestają być popularne?

    Social media zyskują popularność odpowiadając na naturalną potrzebę człowieka, którą jest kontakt z innymi ludźmi. Od zawsze to, co pomagało człowiekowi nawiązać i utrzymywać kontakt z innymi, było atrakcyjne i pożądane. Były to centra osad i miast, w których ludzie…

  • e-Commerce

    Jak zwiększyć widoczność sklepu w Internecie

    Jeśli prowadzisz sklep internetowy, ale narzekasz na ruch, a raczej jego brak, czas zastanowić się nad tym, jak zwiększyć jego widoczność w Internecie. Obecnie ciężko zaistnieć w świadomości internautów i nawet jeśli wyróżniasz się czymś fantastycznym, oni sami do ciebie…

  • SEO,  Strona internetowa

    Strona inwestycji, która się wyróżnia [NIERUCHOMOŚCI]

    Jak powinna wyglądać strona internetowa inwestycji w konkurencyjnej branży deweloperskiej? To dzięki komunikacji w sieci można wykreować styl osiedla i trafić do idealnych klientów. Pokaż proces kreacji Na każdej stronie powinny znajdować się bogate, różnorodne treści. Szczególnie w przypadku droższych…

  • Social media

    Jak promować się na TikToku?

    Aplikacja TikTok jest znana polskim użytkownikom tak naprawdę od niedawna, ale ekspresowo stała się fenomenem. Na całym świecie została pobrana już ponad 6 milionów razy, a dostęp do niej umożliwiony jest w ponad 70 językach. Nie jest więc zaskoczeniem to,…