• Strona internetowa

    Co musi znaleźć się na stronie internetowej?

    co powinno znaleźć się na stronie internetowej

    Obecność w mediach społecznościowych jest dziś niejako obowiązkowa. O ile jednak osoba prywatna wciąż może tę sferę życia odpuścić, o tyle firma już nie powinna. Niestety to nie wszystko, o czym trzeba pamiętać. By zaistnieć w sieci, należy mieć również stronę. Jednak co musi znaleźć się na stronie internetowej, aby zatrzymać na niej potencjalnych klientów? Czym jest strona internetowa? Social media to platformy, na których dzieje się całe wirtualne życie, dlatego uczestnictwo w tym sprawia, że stajemy się widoczni dla odbiorców. Bardzo istotne jest jednak, by posiadać również wizytówkę, która będzie niejako centrum informacji o firmie. Co jednak musi znaleźć…

  • Social media

    Instagram a promocja marki

    Promocja przedsiębiorstw, które działają w Internecie, ale nie tylko, w głównej mierze odbywa się w mediach społecznościowych. Jednym z takich serwisów, który chętnie wykorzystywany jest do promocji jest właśnie Instagram. Cieszy się on bardzo dużą popularnością, dlatego też przedsiębiorstwa mogą…

  • Marketing szeptany

    Czy marketing szeptany jest legalny?

    Czy marketing szeptany jest legalny? Marketing szeptany jest narzędziem marketingowym, które opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jego celem jest zaprezentowanie produktu w taki sposób, aby konsument nie zorientował się, że ma do czynienia z reklamą. Opiera się on…

  • jak wypromować bloga firmowego
    Marketing

    Jak wypromować bloga firmowego?

    Prowadzenie bloga firmowego jest bardzo dobrym pomysłem na promocję swojej firmy w Internecie. Dzięki niemu można pozyskać nowego klienta, zwiększyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, a także zmniejszyć dystans pomiędzy klientem, a przedsiębiorstwem. Jednak jak wypromować bloga firmowego, przecież promocja…

  • Wpływ pandemii na marketing czy jest duży
    Marketing

    Wpływ pandemii na marketing

    Wpływ pandemii na marketing, czy jest on duży? Pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku bardzo mocno wpłynęła na życie każdego człowieka. Wszystko to co niegdyś było wykonywane na porządku dziennym i nie stanowiło żadnego problemu, w tym czasie stało…

  • Marketing

    Monitoring mediów – co to takiego?

    Na czym polega monitoring mediów? Czy działanie to jest konieczne? Firmy swoje działania promocyjne w zdecydowanej większości przeniosły do Internetu. Ich działania są podyktowane tym, że to właśnie w sieci ich potencjalni klienci spędzają najwięcej czasu. Nic więc dziwnego, skoro…

  • Ile kosztuje prowadzenie fanpage na facebooku
    Marketing,  Social media

    Ile kosztuje prowadzenie fanpage na facebooku?

    Media społecznościowe są świetnym pomysłem na promowanie swojej firmy, ale też łatwy sposób na komunikowanie się z klientami i budowanie z nimi relacji, a nawet i przywiązania do marki. Są one tak często wykorzystywane, ponieważ z mediów społecznościowych korzysta bardzo…

  • Marketing szeptany na forach internetowych
    Marketing szeptany

    Marketing szeptany na forach internetowych

    Siła rekomendacji w dzisiejszych czasach jest wręcz nieoceniona. Każda marka dąży do tego, aby w jak największym stopniu uzyskiwać pozytywne opinie od swoich zadowolonych klientów. Marketing szeptany na forach internetowych, to kolejny sposób wykorzystywany przez firmy do promocji swoich produktów…

  • RODO a strona internetowa
    Strona internetowa

    RODO a strona internetowa

    Nasze dane osobowe to bardzo wrażliwy temat. Już praktycznie wszędzie, gdzie tylko mamy z nimi do czynienia, możemy natknąć się także na RODO. Chyba większości z nas to słowo ”obiło się” o uszy. Czy jednak zastanawialiśmy się nad tym, co…

  • Skuteczna reklama w sieci
    Marketing szeptany,  SEO,  Social media,  Strona internetowa

    Skuteczna reklama w sieci

    Skuteczna reklama w sieci to marzenie niejednej osoby prowadzącej mniejszą lub większą działalność (i to niekoniecznie wyłącznie w przestrzeni wirtualnej). Daje ona bowiem praktycznie nieograniczone możliwości i może dotrzeć do odbiorców praktycznie na całym świecie. Skuteczna reklama w sieci jest…

  • Marketing szeptany,  e-Commerce

    Marketing szeptany w promocji sklepu

    Zdecydowana większość, bo około 90% konsumentów przyznaje, że podczas zakupów kieruje się opiniami innych na temat danego produktu. Najczęściej są to opinie rodziny, najbliższych przyjaciół i znajomych. Jednak spora część osób deklaruje również, że często wykorzystuje w tym celu Internet.…