Co musi znaleźć się na stronie internetowej?
20 grudnia 2022Obecność w mediach społecznościowych jest dziś niejako obowiązkowa. O ile jednak osoba prywatna wciąż może tę sferę życia odpuścić, o tyle firma już nie powinna. Niestety to nie wszystko, o czym trzeba pamiętać. By zaistnieć w sieci, należy mieć również stronę. Jednak co musi znaleźć się na stronie internetowej, aby zatrzymać na niej potencjalnych klientów? Czym jest strona internetowa? Social media to platformy, na których dzieje się całe wirtualne życie, dlatego uczestnictwo w tym sprawia, że stajemy się widoczni dla odbiorców. Bardzo istotne jest jednak, by posiadać również wizytówkę, która będzie niejako centrum informacji o firmie. Co jednak musi znaleźć…
Może Ci się spodobać
PR, eRzecznik, marketing szeptany – co wybrać?
17 lipca 2020Marketing szeptany na forach internetowych
14 grudnia 2021Jak wypromować bloga firmowego?
10 maja 2022Instagram a promocja marki
Promocja przedsiębiorstw, które działają w Internecie, ale nie tylko, w głównej mierze odbywa się w mediach społecznościowych. Jednym z takich serwisów, który chętnie wykorzystywany jest do promocji jest właśnie Instagram. Cieszy się on bardzo dużą popularnością, dlatego też przedsiębiorstwa mogą…
Czy marketing szeptany jest legalny?
Czy marketing szeptany jest legalny? Marketing szeptany jest narzędziem marketingowym, które opiera się na bezpośrednim kontakcie z klientem. Jego celem jest zaprezentowanie produktu w taki sposób, aby konsument nie zorientował się, że ma do czynienia z reklamą. Opiera się on…
Jak wypromować bloga firmowego?
Prowadzenie bloga firmowego jest bardzo dobrym pomysłem na promocję swojej firmy w Internecie. Dzięki niemu można pozyskać nowego klienta, zwiększyć pozycję witryny w wynikach wyszukiwania, a także zmniejszyć dystans pomiędzy klientem, a przedsiębiorstwem. Jednak jak wypromować bloga firmowego, przecież promocja…
Wpływ pandemii na marketing
Wpływ pandemii na marketing, czy jest on duży? Pandemia koronawirusa, która wybuchła w 2020 roku bardzo mocno wpłynęła na życie każdego człowieka. Wszystko to co niegdyś było wykonywane na porządku dziennym i nie stanowiło żadnego problemu, w tym czasie stało…
Monitoring mediów – co to takiego?
Na czym polega monitoring mediów? Czy działanie to jest konieczne? Firmy swoje działania promocyjne w zdecydowanej większości przeniosły do Internetu. Ich działania są podyktowane tym, że to właśnie w sieci ich potencjalni klienci spędzają najwięcej czasu. Nic więc dziwnego, skoro…
Ile kosztuje prowadzenie fanpage na facebooku?
Media społecznościowe są świetnym pomysłem na promowanie swojej firmy, ale też łatwy sposób na komunikowanie się z klientami i budowanie z nimi relacji, a nawet i przywiązania do marki. Są one tak często wykorzystywane, ponieważ z mediów społecznościowych korzysta bardzo…
Marketing szeptany na forach internetowych
Siła rekomendacji w dzisiejszych czasach jest wręcz nieoceniona. Każda marka dąży do tego, aby w jak największym stopniu uzyskiwać pozytywne opinie od swoich zadowolonych klientów. Marketing szeptany na forach internetowych, to kolejny sposób wykorzystywany przez firmy do promocji swoich produktów…
RODO a strona internetowa
Nasze dane osobowe to bardzo wrażliwy temat. Już praktycznie wszędzie, gdzie tylko mamy z nimi do czynienia, możemy natknąć się także na RODO. Chyba większości z nas to słowo ”obiło się” o uszy. Czy jednak zastanawialiśmy się nad tym, co…
Skuteczna reklama w sieci
Skuteczna reklama w sieci to marzenie niejednej osoby prowadzącej mniejszą lub większą działalność (i to niekoniecznie wyłącznie w przestrzeni wirtualnej). Daje ona bowiem praktycznie nieograniczone możliwości i może dotrzeć do odbiorców praktycznie na całym świecie. Skuteczna reklama w sieci jest…
Marketing szeptany w promocji sklepu
Zdecydowana większość, bo około 90% konsumentów przyznaje, że podczas zakupów kieruje się opiniami innych na temat danego produktu. Najczęściej są to opinie rodziny, najbliższych przyjaciół i znajomych. Jednak spora część osób deklaruje również, że często wykorzystuje w tym celu Internet.…