Pozycjonowanie Stron
Pozycjonowanie to obecnie jedna z najskuteczniejszych metod pozyskiwania klientów przez Internet. Wadą tej metody jest czas jej trwania. Aby pozycjonowanie przyniosło oczekiwane efekty, często należy je realizować przez dłuższy czas. Optymalne efekty daje po kilkunastu miesiącach działań. Długo czas „dochodzenia” do efektów wynika z tego, że pozycjonowanie to wpływanie na algorytmy Google, które indeksują strony internetowe. Częściowo więc jesteśmy tutaj uzależnieni od Google – nie wszystko zależy od nas. Jeśli ktoś tak mówi, to mija się z prawdą.
Pozycjonowanie jest złożonym procesem. Różne są również metody pozycjonowania.
W ramach świadczonej przez nas usługi oferujemy kompleksową obsługę obejmującą:
- Analizę widoczności Państwa strony w wyszukiwarce, w tym analizę dotychczas prowadzonych działań – jeśli takie były prowadzone;
- Optymalizację serwisu – tzw. SEO;
- Analizę potencjału serwisu i rekomendacje ewentualnej rozbudowy o dodatkowe sekcje contentowe;
- Propozycje działań – wybór odpowiedniej metody pozycjonowania i opracowanie strategii działań wraz z kosztorysem;
- Realizacja kampanii pozycjonowania;
- Optymalizacje działań
Różne modele współpracy:
Wychodząc Państwu naprzeciw opracowaliśmy różne modele współpracy, spośród których mogą Państwo wybrać:
-
Metodę opartą na stałym fee
– jest to optymalna metoda, która obejmuje stałą, miesięczną kwotę w ramach której tworzone są wszystkie aktywności. Kwota ta uzależniona jest od efektów, które chcą Państwo uzyskać, intensywności prowadzonych działań i czasu, który potrzebny jest aby zauważyli Państwo efekty naszej pracy. Przy czym zwrócić uwagę należy na 2 rzeczy:
[1] po pierwsze pozycjonowanie w dużej mierze zależy nie tylko od nas, ale od Google i jego mechanizmów. Możemy optymalizować działania i „podsuwać” botom Google konkretne rozwiązania, treści i wyniki ale finalnie to od Google zależy, kiedy nasze działania „chwycą” i zaczną przynosić efekty. Pewnych ograniczeń nie przeskoczymy niezależnie od budżetu.
[2] Po drugie, nie pracujemy tutaj na budżetach niższych niż 2 000 zł netto miesięcznie. Dlaczego? Pozycjonowanie to usługa, która wymaga czasu poświęconego na odpowiednie działania. Nie można robić go z doskoku i na szybko. Dodatkowo w ramach prowadzonej kampanii korzystamy z odpowiednich, profesjonalnych i płatnych narzędzi, współpracujemy z copywriterami i tworzymy dodatkowe treści, które wzbogacają Państwa markę i jej content. To kosztuje. -
Metodę zapleczową
– częściowo opiera się na stałym fee, które opisaliśmy powyżej. Częściowo na elemencie zmiennym, którym jest budowanie dla Państwa zaplecza pozycjonerskiego. Czym jest zaplecze pozycjonerskie? To szereg serwisów internetowych stawianych na domenach z historią, które powinny być systematycznie rozbudowywane. Serwisy te pracują na pozycję serwisu głównego, a dzięki temu że to narzędzie przygotowane i dedykowane dla Państwa, mają Państwo gwarancję unikalności zarówno treści jak i linków do głównego serwisu, na pozycji którego Państwu zależy. Rekomendujemy to rozwiązanie wszystkim tym firmom, które mają większe budżety i długofalową, wieloletnią strategię na rozwój.
-
Metodę opartą na wyniku serwisu w wyszukiwarce na konkretne frazy kluczowe
– jest to metoda od której od kilku lat już się odchodzi. Głównie za sprawą skuteczniejszych, dających znacznie lepsze rezultaty metod pozycjonowania, które opisaliśmy powyżej.
Rozliczenie następuje tutaj w oparciu o pozycję, którą uzyskuje Państwa serwis na konkretną frazę kluczową
Ze wszystkich prowadzonych działań przygotowujemy dla Państwa szczegółowy raport, który pokazuje działania, które realizowaliśmy oraz efekty, które uzyskaliśmy.