Top agencji marketingowych – czy warto wierzyć rankingom?

Współpraca z agencją marketingową stała się absolutną koniecznością dla firm myślących perspektywicznie o nieustannym rozwoju. Jednak wybór tej najwłaściwszej dla nas nierzadko jest nie lada dylematem. Decyzję powinniśmy poprzedzić dokładnym researchem i analizą naszych potrzeb.   Czy warto wierzyć w rankingi prezentujące top agencji marketingowych? Naszym zdaniem tak i nie zawahamy się tego uzasadnić.

Rynek agencji marketingowych w Polsce jest dość zróżnicowany. W gąszczu różnorodnych ofert możemy czuć się nieco zagubieni i nie do końca przekonani w jaki sposób dokonać wyboru. Pewną wskazówką mogą być dla nas rankingi, które prezentują najlepsze firmy oferujące usługi z branży reklamowej. Dzięki takim zestawieniom możemy poznać opinie klientów korzystających z oferty, staż na rynku, dane finansowe i plany rozwoju oraz ilość zatrudnionych pracowników. Takie dane pomogą nam zapoznać się ze specyfiką pracy danej agencji oraz nakreślają jej wielkość i kierunek działalności.  Dzięki temu nie będziemy musieli podejmować decyzji o współpracy w oparciu o przeczucie.  Będziemy jednak mogli wybrać do współpracy firmę, która najbardziej precyzyjnie  wpisuje się w nasze potrzeby. Niektóre rankingi idą o krok dalej. Analizują również takie czynniki, jak pozycja strony danej agencji w wyszukiwarce, czy zasięgi na fanpage’u.

Ranking jest dobrą wskazówką!

Rankingi prezentujące top agencji marketingowych nie mogą być jedynym aspektem determinującym naszą decyzję o współpracy, ale powinny być merytoryczną wskazówką na temat tego, które z firm są najbardziej skuteczne na rynku. Nie oznacza to oczywiście, że powinniśmy ślepo zawierać współpracę, tylko dlatego, że dana nazwa pojawiła się w prestiżowym zestawieniu ofert marketingowych. Jednak zapoznanie się z treścią takiego rankingu może być jednym z etapów naszego researchu.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *